Hi beautiful Milan

Vanochtend zijn we aangekomen in Milaan, yes. Na een flinke autorit arriveerde we vanochtend rond 09:00 bij ons hotel voor een overnachting. Ik neem je graag mee door onze dag!

Ik weet niet in welke stand jullie verkeren wanneer je 12 uur in een auto hebt gezeten, maar ik kan jullie vertellen dat ik er altijd enorm slecht uit zie, haha. Alhoewel we (ik en mijn zusje) goed hebben kunnen slapen in de auto waren we alsnog best moe toen we in Milaan aankwamen. Gelukkig was onze kamer vanochtend al gepoetst dus konden we er gelijk in. We hebben onze spullen neergezet en zijn toen ook allemaal in slaap gevallen een paar uur. We hadden het dus echt even nodig. Mijn vader al helemaal natuurlijk na 12 uur te hebben gereden.

Dit was ons uitzicht toen we wakker werden!

Om 14:00 werden we wakker, hebben we ons opgefrist en zijn we met de trein naar Milaan centrum vertrokken. Dit duurde ongeveer een klein kwartiertje en was dus prima te doen. Lekker een terrasje op z’n tijd gedaan want het was erg benauwd en hoooot (lees 38 graden). Op tijd even onze rust pakken was dus echt even nodig. Verder hebben we hier niets te klagen want het is heerlijk. Sorry voor de slechtere foto’s trouwens, ik was mijn camera vergeten de stad mee in te nemen…

Mijn vader had een fietstour geboekt voor vanavond zodat we met een gids Milaan nog beter konden verkennen. Vaak kom je dan op plekken die je normaal niet weet te vinden. Maar om 17:00 hebben we toch besloten de fietstour af te zeggen vanwege de benauwdheid. We zijn toen lekker uiteten gegaan bij Nhero. Dat was ook heel gezellig.

Mijn zusje en ik hebben net nog even een frisse duik genomen in het zwembad en nu ploffen we ons bed in met YouTube. Morgen rijden we verder naar onze vakantiebestemming en daar heb ik zoveel zin in!

Ben jij ooit in Milaan geweest?